Жодного дня не проходить без скарг на роботу "ПриватБанку". Цього разу клієнтка заявила, що їй у незаконний спосіб списали гроші з банківської картки, а особисті дані були передані третім особам.
Негативний відгук клієнтка залишила на порталі "Мінфін".
За її словами, кошти з картки зняли шахрайським шляхом, а "ПриватБанк" нібито дозволив собі передати її дані іншим особам, завдяки чому українка і втратила гроші.
[quote author=""]"Вони безперешкодно зняли гроші з мого рахунку з країни, в якій я ніколи не була, з Латвії. Гроші так і не були повернуті мені, згідно з їхньою перевіркою, тільки підтверджено, що мої особисті дані були вірні" , - Розповіла вона.
Українка також додала, що дуже незадоволена та обурена роботою банку, а його представник у відповідь назвав ймовірну причину, через яку гроші зняли з картки.
"Подібні списання без додаткового підтвердження можливі лише в тому випадку, якщо на сайті раніше були введені дані картки та дана згода на проведення подібних оплат. Для прив'язки картки необхідно ввести термін дії, номер картки та CVV-код, відомі тільки її власнику", - відповіли в банку та порадили клієнтці звернутися до поліції за фактом шахрайства.
Раніше ми повідомляли, що минув термін дії картки: що мають відразу зробити клієнти ПриватБанку.