Суспільне отримало 369 заявок на участь у національному відборі на «Євробачення-2025»
Суспільне отримало 369 заявок на участь у національному відборі на «Євробачення-2025»

Суспільне отримало 369 заявок на участь у національному відборі на «Євробачення-2025»

Приймання заявок від артистів на участь у національному відборі на пісенний конкурс тривало з 17 вересня до 10 листопада.

Як повідомляє корпоративний сайт Суспільного, загалом надійшло 374 пісні, оскільки деякі виконавці подали більше ніж одну пісню.

Серед учасників нацвідбору 232 сольних виконавці та 72 гурти. Заявки на участь у нацвідборі на «Євробачення-2025» цього року надходили із закордону - зі Швеції, Німеччини, Польщі, США, Франції, Іспанії, Великої Британії.

За результатами попереднього відбору буде сформовано лонглист учасників, які продовжать участь у Нацвідборі. Список включатиме до 20 виконавців, які мають пройти прослуховування та особисто взяти у ньому участь.

Список фіналістів нацвідбору, який включатиме 9 виконавців, за результатами прослуховувань сформують до 20 грудня. Серед учасників лонглиста, які не потраплять до списку фіналістів, буде проведене рейтингове онлайн-голосування, воно визначить ще одного учасника фіналу. Повний список фіналістів оприлюднять до 17 січня 2025 року.

Фінал Нацвідбору відбудеться у лютому 2025 року, де переможця нацвідбору визначать за результатами голосування глядачів та журі.

На «Євробаченні-2024» представниці України Аlyona Аlyona & Jerry Heil з піснею «Teresa & Maria» посіли третє місце.

Фото: Суспільне

 

Читайте також
До 10 листопада триває прийом заявок на участь у нацвідборі на «Євробачення-2025»
Розпочався прийом заявок на участь у нацвідборі на «Євробачення-2025»
Музичною продюсеркою нацвідбору на «Євробачення-2025» стала Тіна Кароль
Стало відомо, де та коли проходитиме «Євробачення-2025»
Тімур Мірошниченко: «Євробачення» — це велике соцопитування, де глядачі показують свою позицію
Частка показу фіналу «Євробачення-2024» на «Суспільне Культура» сягнула понад 28%
Коли «Детектор медіа» тільки розпочинав роботу, найпопулярніші українські медіа ще дослухалися до темників. Але завдяки спільній боротьбі журналістів та суспільства це змінилося. Найпоказовіше: Україна пройшла шлях від державного телебачення до Суспільного.

Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.

Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».
Долучитись
Джерело матеріала
loader