Заплатили за спожитий газ і невдовзі побачили борг у платіжці? Такі "казуси" можуть траплятися, але це не обов'язково означає, що заборгованість справді існує. Можливі причини відмінностей у платіжках назвали у пресслужбі "Нафтогазу".
Фахівці компанії зазначили, що найчастіше проблеми з нарахуваннями трапляються через елементарні помилки споживачів.
Найпопулярніші причини:
- неправильні показання лічильника або внесений з помилкою номер особового рахунку;
- несвоєчасність передачі даних: у такому випадку оператор ГРМ передає не фактично спожитий обсяг газу, а розрахунковий;
- неоплачені вчасно рахунки – також причина додаткових сум у платіжці.
У газопостачальній компанії порекомендували дотримуватись термінів передачі показників лічильника, а також не затягувати з оплатою платіжок та уважно вводити дані при проведенні платежу.
Споживачі, яким виставили заборгованість невідомого походження, можуть надіслати запит до служби підтримки клієнтів "Нафтогазу" електронною поштою: client@gas.ua.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українці масово отримують "нульові" платіжки від "Нафтогазу".