Розробники нової рольової гри Avowed відмовились від романтичних стосунків між персонажами, попри те, що ця механіка принесла неабиякий успіх Baldur’s Gate 3.
«Це шалений обсяг роботи», — зазначає геймдиректорка Керрі Патель про романтичні системи. «Все має бути виконано бездоганно. І важливо переконатися, що гравець, який не обирає романтичну лінію, але хоче мати глибокі стосунки з компаньйонами, отримає такий самий повноцінний і значущий досвід на шляху дружби, як і на романтичному шляху. Тому ми вирішили, що найкраще розкриємо історії наших компаньйонів і стосунків з ними без романтичної опції».
Новий проєкт від Obsidian Entertainment, що розгортається у всесвіті Pillars of Eternity, робить ставку на чотирьох ретельно опрацьованих супутників.
«Ми хотіли, щоб кожен із них мав ключову роль у сюжеті, різні партійні ролі, унікальні особистості та способи, якими вони доповнюють один одного й розповідають гравцеві історію Живих земель», — розкриває деталі Патель.
Особливу увагу привертає одна з супутниць, чиє серце вже належить іншому. «Ми рідко бачимо в іграх історію персонажа, який подорожує з вами, але його душа розривається між обов’язком і коханням», — ділиться думками директорка.
Avowed з’явиться на початку наступного року, і хоча порівняння з тріумфальним хітом 2023 року від Larian Studios неминучі, команда впевнено йде власним шляхом.
«Романтика чудово працює в деяких іграх», — визнає Патель, але додає з переконанням: «Гравці завжди позитивно реагують на справді добре прописаного персонажа».
Нагадаємо, у серпні Avowed перенесли на початок 2025 року.
Джерело: Gamesradar