![Toyota повідомила про спад та падіння прибутку](https://thumbor.my.ua/vJhs8fWAQ_jyKlGxUf-gGnOpNro=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F457%2F75e97b6cf27e94090df2f7ba75f4ee54.png)
Toyota повідомила про спад та падіння прибутку
Японський автовиробник Toyota Motor, який є одним з найуспішніших у світі, оприлюднив результати за третій квартал, де вперше за два роки зафіксовано падіння операційного прибутку. Незважаючи на високі темпи продажів у попередні роки, 2024 рік приніс низку викликів для компанії.
Операційний прибуток Toyota за три місяці до кінця вересня склав 7,55 мільярда доларів, що на 20% менше порівняно з аналогічним періодом 2023 року. Це зниження, як і очікувалося, стало наслідком уповільнення продажів та зниження обсягів виробництва, що, в свою чергу, було пов’язано з жорсткою конкуренцією на головних ринках компанії.
Водночас компанія продовжує залишатися вигідною завдяки своєму акценту на гібридних моделях, які користуються попитом на тлі зростаючої інфляції та високих цін на електромобілі з акумуляторами.
Операційний прибуток у Північній Америці — найбільшому ринку Toyota, що включає США — знизився через зменшення обсягу продажів і підвищення витрат на робочу силу. У Китаї компанія також зіткнулася з проблемами через зростання витрат на маркетинг, адже боротьба за споживачів з китайськими брендами стає все жорсткішою. Китайські виробники пропонують конкурентні ціни, що позначається на результатах Toyota в регіоні.
Попри загальне зниження прибутку, Toyota продовжує демонструвати сильні результати у сегменті гібридних автомобілів. За підсумками третього кварталу, більше двох п’ятих від загального обсягу продажів Toyota та Lexus становили гібриди, порівняно з третиною за аналогічний період минулого року. Це підвищення популярності гібридних моделей відображає зміщення уподобань споживачів до більш доступних альтернатив дорогим електромобілям.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)