Комісія із захисту персональної інформації Південної Кореї наклала штраф на Meta Platforms розміром у $15,67 млн (21,62 млрд вон) через те, що компанія використовувала конфіденційні дані своїх користувачів та потім надавала їх рекламодавцям
Зміст
Про це повідомляє Reuters із посиланням на заяву комісії.
Зазначено, що Meta отримала конфіденційні дані від близько 980 тис. користувачів Facebook у Південній Кореї без отримання згоди. Зокрема дані стосувались їхніх релігійних переконань і політичних поглядів.
За даними комісії, таку інформацію використовували близько 4 тис. рекламодавців.
"Зокрема, було встановлено, що (Meta) аналізувала дані про поведінку користувачів, такі як сторінки, які їм сподобалися, рекламні оголошення, на які вони натискали у Facebook, а також створювала та керувала рекламними темами, пов'язаними з конфіденційною інформацією", - додає відомство.
Водночас представник компанії Meta у Південній Кореї відмовилися коментувати цю заяву Reuters.
- У вересні регулятор Євросоюзу з питань конфіденційності оштрафував компанію Meta на €91 млн за неналежне зберігання паролів деяких користувачів - без шифрування або захисту.