Серед великих світових автовиробників компанія Suzuki залишалася єдиною, яка досі не мала електромобілів. Але настав час змін. Для створення власного електромобіля Suzuki заручилася підтримкою концерну Toyota, але розробкою першої моделі зайнялася зовсім не японська штаб-квартира, а індійське СП Maruti Suzuki.Suzuki e Vitara не замінить бензинову версію авто, а доповнить її у модельному ряду. Електрична Vitara пішла стопами торішнього концепту Suzuki eVX і зроблена в новому стилі High-Tech & Adventure.В основі моделі лежить платформа Heartect-e, яка є спрощеною і здешевленою версією шасі e-TNGA від Toyota. Постачати літій-залізо-фосфатні тягові акумулятори для електромобілів буде китайська компанія BYD. Базова передньопривідна версія має батарею ємністю 49 кВт*год та електромотор на 144 к.с. Середній варіант – з акумулятором на 61 кВт*год і потужнішим електромотором (174 к.с., 189 Нм). Споряджена маса таких кросоверів – 1702 та 1760 кг відповідно.На вершині гами – двомоторний варіант Suzuki e Vitara з повним приводом, до переднього електродвигуна на 174 к.с. доданий допоміжний 65-сильний мотор на задній осі. Цікаво, що система управління повним приводом AllGrip-e має позашляховий режим Trail з імітацією блокувань диференціалів. Показники запасу ходу не опубліковані, але найбільш далекобійний варіант має проїхати без підзарядки близько 500 км.Випускатимуть електромобілі Suzuki e Vitara в Індії, старт заплановано на березень 2025 року. Приблизно тоді з’явиться і кросовер-близнюк під маркою Toyota. На індійському ринку новинка коштуватиме орієнтовно 24-36 тисяч доларів, але не менше половини обсягу випуску йтиме на експорт. Вже влітку кросовер має з’явитися у Європі та Японії.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, перший електромобіль від Suzuki помітили під час випробувань.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.