Не тільки ми про них, а й вони про нас. Світові медіа пишуть про українського «Холостяка»
Не тільки ми про них, а й вони про нас. Світові медіа пишуть про українського «Холостяка»

Не тільки ми про них, а й вони про нас. Світові медіа пишуть про українського «Холостяка»

The Washington Post зробили докладний репортаж зі зйомок українського шоу.

Ще в травні цього року основними світовими (а точніше американськими та британськими) профільними медіа, які пишуть про кіно й телебачення, прокотилася хвиля матеріалів про те, що в Україні форматне шоу «Холостяк» набуває нових сенсів.

Variety, World Screen, Screen Rant написали тоді про Олександра Будька і про те, що український «Холостяк» вперше після початку повномасштабного вторгнення Росії відновлює зйомки, поставивши перед собою соціальну місію.

Тепер, після того як телеканал СТБ видав в ефір першу частину шоу, вже не галузеве, а загальнонаціональне американське видання The Washington Post опублікувало репортаж зі знімального майданчика українського «Холостяка».

І хоч би як ми з вами часом кривилися на відверто принизливий для жінок формат (а ми таки кривилися), унікальність нашого 13-го сезону неможливо не відзначити. 

Відзначили це і в The Washington Post. Репортаж вийшов під заголовком «Новий сезон “Холостяка” в Україні показує шрами війни». 

І якщо статті, які виходили в травні з анонсом шоу, — очевидний передрук пресрелізу від Starlight Media, то цей матеріал писали журналісти спеціально для The Washington Post.

Автори (Костянтин Худов та Франческа Ідель) описують атмосферу, в якій відбувалися зйомки: від комендантської години, яка впливає на тривалість знімального періоду, до обов'язкового атрибуту на майданчику — генератора. Згадано в тексті також і про те, що 40% операторської команди та освітлювальників у 13 сезоні змінились через те, що багато хто з них мобілізувався до війська.

Немає жодних сумнівів щодо важливості цієї «перемоги» — появи розповіді про Україну в поважному виданні не лише в контексті воєнних та політичних новин. Тим більше, що The Washington Post — це газета, у якої станом на 2023 рік було майже 136 тис. передплатників на друковані видання та 2,5 млн цифрових передплатників. Це третє за поширенням медіа в США після The New York Times і The Wall Street Journal.

Одна з топменеджерок Starlight Media, Вікторія Волонтирець, реагуючи на ютуб-блог однієї з учасниць цього сезону, яка вилетіла з шоу в першому ж ефірі, обурилася критикою залаштункового життя проєкту. Протиставляючи при цьому реакцію і матеріали іноземних медіа.

І хоча ваша Антоніна теж подивилась той блог з поведеним від скепсису обличчям (про що вам докладно і повідомила), але все ж, виглядаючи одним оком з-за рогу, скромно натякає: одна справа — репортаж зі зйомок та опис соціальної місії (за що й ми самі неодноразово присідали в кніксені перед СТБ та авторами шоу), а інша справа — огляд самого ефіру й засобів досягнення драматизму на екрані. 

Втім, Антоніна завжди знайде, до чого прискіпатися (робота така, та й характер відповідний), а от глядацької любові шоу «Холостяк» вистачає протягом багатьох років. Тож дочекаймося передбачуваних високих рейтингів, порадіймо міжнародному визнанню 13-го сезону шоу і нагостримо олівець для огляду наступних випусків.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader