/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F0d091d71643f1af8d1b1ccef90b30414.jpg)
В Україні зростають ціни на хліб: чи стали українці менше купувати
В Україні зростають ціни на хліб, але споживання залишається незмінним.
Як передає "Хвиля", про це повідомила маркетинг-менеджер ТОВ "Лесаффр Україна" Олена Лапшова на форумі "Зерно та переробка: розвиток всупереч війні – 2024", пише agroportal.ua.
Незважаючи на зростання цін на хліб, що триває з 2023 року, люди купують його в тому ж обсязі. Це вказує на те, що хліб є важливим продуктом у споживчому кошику. Фахівці підрахували, що попередньо в загальній структурі витрат покупців витрати на хліб становлять приблизно від 2% до 8%.
За словами Лапшової, це означає, що споживач не готовий відмовлятися від якості та не перемикається на інші види хлібобулочної продукції.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fe73f92bc6f82e7b43975e4a4d9ebe6b6.jpg)
"Скорочуються продажі традиційних хлібів та батонів, натомість росте тостовий хліб, булочки здобні, з начинкою, лаваші, багети, листкові дріжджові вироби", - зазначила вона.
При цьому Лапшова звернула увагу, що виникають кілька значних тенденцій у споживчій поведінці. По-перше, збільшується попит на продукти швидкого приготування та готові страви. По-друге, покупці найчастіше вибирають товари в індивідуальній упаковці. І нарешті помітне зростання інтересу до продукції місцевих українських виробників.
Нагадаємо, в Україні запровадили "особливий" режим для деяких аграріїв.
