Вкрали сотні тисяч гривень: клієнти Приватбанку б'ють на сполох через масові розкрадання
Вкрали сотні тисяч гривень: клієнти Приватбанку б'ють на сполох через масові розкрадання

Вкрали сотні тисяч гривень: клієнти Приватбанку б'ють на сполох через масові розкрадання

Клієнти Приватбанку у Києві та Одесі скаржаться на шахрайство – з їхніх рахунків зникла понад сотня тисяч гривень.

Як передає "Хвиля", про це пише bigkyiv.

У Приватбанку вибухнув скандал, пов'язаний із масовими несанкціонованими списаннями коштів з рахунків клієнтів у великих містах України. Постраждалі повідомляють про дивні фінансові операції, які порушують усі банківські правила безпеки. Існують випадки, коли списувалися гроші з карток, які раніше були заблоковані або на суми, що перевищують кредитні ліміти.

Наприклад, мешканець Дніпровського району Києва на ім'я Руслан розповів, що за один тиждень із його рахунку зникло 54 069 гривень. Спочатку з його картки зняли 6 502 гривні нібито за інтернет-послуги, причому було здійснено шість списань, незважаючи на встановлений ліміт 1300 гривень. Після цього його кредитний ліміт 20 000 гривень різко скоротився до 3 гривень.

Шахраї в інтернеті
Шахраї в інтернеті

Кульмінацією стало нічне списання 47 547 гривень, про яке чоловік дізнався лише вранці під час перевірки балансу в мобільному додатку. Звернення до банку не принесло результатів - гроші не повернуто, більше того, тепер клієнт має великий борг за кредитом, який має повертатися з відсотками.

Ще один клієнт Приватбанку із Печерського району Києва зіткнувся з масштабним розкраданням – з його картки несподівано зникло 294 тисячі гривень. Опублікувавши свій випадок у соціальних мережах, він виявив, що подібні проблеми торкнулися щонайменше десяти осіб.

"У мене ПриватБанк не попросив жодних даних для підтвердження. Взагалі нічого. Просто списали у мене кошти незрозуміло на що. Колективно зараз хочемо писати заяву до НБУ, Мінфіну, поліції, суду", - розповів він.

Ще про один кричущий випадок розповіла жінка. Списання чималої суми у неї відбулося з картки, яку вона заблокувала у банку та не користувалася. Тепер вона оббиває пороги фінустанови та не може знайти винного.

При цьому клієнти звертають увагу на те, що при зверненні до банку не можуть отримати відповіді, як захистити своє майно і чому не працює система захисту. Єдине, куди їм рекомендують звернутись – це поліція. Кажуть, що виявленням дрібниць злочину фінустанова не займається.

Слід зазначити, що поки жертви шахрайства намагаються повернути своє майно, клієнти банку рекомендують один одному приховувати особистий номер телефону, яким користуються у банківських додатках. А також при роботі та публічній діяльності використовувати інший мобільний номер.

Нагадаємо, агентство Fitch змінило національний рейтинг Приватбанку.

Джерело матеріала
loader