Газопостачальна компанія "Нафтогаз" забезпечує українців природним газом.
На своїй сторінці у Facebook компанія часто публікує рекомендації та поради як правильно і куди передавати показники лічильники.
Так під однією із публікацій з'явився коментар схвильованого чоловіка.
За його словами, щомісяця йому нараховували по 260 гривень за транспортування газу, хоча послугами ніхто не користувався, а показники передавалися вчасно. На заяву-перерахунок відмовилися перерахувати, тому і зараз ситуація і "зависла у повітрі".
Крім того, пред'явили чоловікові обов'язок та почали загрожувати судовими справами. А компанія, яка відповідає за розподіл газу, надіслала новий договір. Згідно з ним чоловікові на опалювальний сезон надаватимуть понад 150 кубів природного газу.
"Це як? Навчіть персонал працювати коректно і вносити дані не з голови, а згідно з показниками" клієнт компанії
У відповідь на це у АТ "Житомиргаз" було відмовлено у плануванні після постанови наглядової комісії з пломбування та переходу на спрощені обсяги, а сказали знімати лічильник.
Відповідь "Нафтогазу"
У відповідь на скаргу споживача компанії попросили уточнити особисті дані споживача, щоб розібратися в ситуації.
Раніше ми повідомляли, що українцям повернуть гроші за газ: постачальник звернувся із важливою заявою.