Послуга перенесення номера (ППН) дозволяє абонентам змінити мобільного оператора, зберігши свій поточний номер телефону разом із кодом мережі попереднього оператора. Це зручно для користувачів, адже вони можуть перейти на вигідніші умови іншого оператора без необхідності змінювати номер, до якого вже звикли рідні, друзі та колеги.
При вихідних дзвінках можуть виникати труднощі. Якщо абонент набирає номер із кодом свого оператора, він може думати, що дзвінок всередині мережі. Однак, якщо номер перенесли до іншого оператора, дзвінок тарифікується як міжмережевий, що може призвести до додаткових витрат, повідомляє НКЕК.
НКЕК постановою №181 зобов’язала операторів попереджати абонентів про дзвінки на перенесені номери. Перед з'єднанням лунатиме спеціальний звуковий сигнал, який вкаже, що виклик спрямовано в іншу мережу.
Це допоможе уникнути непередбачених витрат. НКЕК вирішила впровадити єдиний звуковий сигнал для всіх операторів, що надають послугу перенесення номера, з 1 січня 2025 року.
Операторам рекомендовано повідомити абонентів про ці зміни через медіа, сайти та пункти обслуговування, щоб уникнути неприємних ситуацій із тарифами. Новий сигнал покращить зручність користування зв’язком і захистить від несподіваних витрат.
Крім того, Знай.ua повідомляв, "Київстар" показав, як заощадити на зв'язку: 6 "лайфгаків" для абонентів