Компанія Scout Motors, що належить концерну Volkswagen, представила перші моделі відродженої марки Scout – пікап Terra та позашляховик Traveler.
TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт CarScoops, з 1960 по 1980 рік ім’я Scout носило сімейство позашляховиків та пікапів компанії International Harvester. Дата прем’єри відроджених Скаутів була обрана не випадково, вона присвячена закінченню виробництва попереднього покоління моделей Scout рівно 44 роки тому від цієї дати.
Обидві новинки побудовані на оригінальній рамній платформі з високою придатністю до ремонту в польових умовах. Цікаво, що Scout Traveler та Scout Terra будуть пропонуватися як в повністю електричному, так й гібридному виконанні.
Габарити позашляховика Traveler становлять 5281х2327х1938 мм при довжині колісної бази 3058 міліметра, дорожній просвіт – 307 мм. В пікапа ці параметри дорівнюють: 5822х2327х1956 мм, колісна база – 3774 мм, максимальний кліренс – 300 мм. Вантажність в обох моделей однакова – близько 900 кг, глибина броду, що долається – близько 900 мм.
Салони у Scout Traveler та Scout Terra, по суті, однакові. Чи матиме позашляховик третій ряд, поки незрозуміло. В інтер’єрі можна побачити великі цифрову панель приладів та екран мультимедійної системи. Є також багато фізичних клавіш. Передні сидіння можуть бути тримісними.
Технічних подробиць поки що небагато. Пікова потужність силової установки не відома, але максимальний крутний момент становить 1356 Нм. Також оголошено час розгону до “сотні” – 3,5 секунди. Відомо, що пікап і позашляховик матимуть повний привід і міжколісні диференціали, що механічно блокуються.
Автовиробник стверджує, що моделі початкового рівня можуть коштувати близько 50 000 доларів з урахуванням економічних стимулів, оскільки виробництво відбуватиметься на заводі Volkswagen у Південній Кароліні. Це значно менше, ніж в інших позашляхових електромобілів від GMC та Rivian.