Під час оплати житлово-комунальних послуг споживачі нерідко припускаються помилок, через які оплата не зараховується. Фахівці "Облтеплокомуненерго" розповіли, що робити в подібних ситуаціях.
Комунальники зазначили, що найчастіше споживачі можуть сплатити не ту послугу, помилково обрати не того постачальника чи помилитися у реквізитах та відправити гроші "не туди".
"Найчастіше таке трапляється, коли людина сплачує в новий спосіб, або оновлює шаблони у банківських додатках. Помилка на одну цифру в номері особового рахунку, і ви сплатили за послуги зовсім іншого абонента", - йдеться в повідомленні.
Як перенести кошти на правильний особовий рахунок:
- звернутися до постачальника із заявою про перенесення оплати, вказавши свій особовий рахунок;
- надати підтвердження цієї оплати - чек або банківську виписку про здійснення оплати;
- подати документи, що засвідчують особу платника – паспорт та ІПН.
Якщо споживач випадково сплатив за послуги не того підприємства, то повернути кошти можна двома шляхами. По-перше, якщо помилка сталася на касі банку чи пошти, питання повернення коштів вирішує фінансова установа.
По-друге, якщо споживач сам сплутав постачальників, доведеться самостійно вирішувати проблему.
Для цього потрібно:
- звернеться до підприємства, куди зарахувалися кошти із заявою про повернення;
- надати підтвердження цієї оплати - чек або банківську виписку про здійснення оплати;
- подати документи, що засвідчують особу платника – паспорт та ІПН;
- надати реквізити карткового банківського рахунку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, неплатникам за комуналку дали шанс: як вилізти з боргової ями та отримати субсидію.