Платформа обміну повідомленнями Telegram заявила індійському суду, що не може контролювати всі облікові записи, які вона розміщує, щоб шукати витік даних клієнтів з індійської Star Health.
Найбільша медична страхова компанія Індії бореться з репутаційною та бізнес-кризою після того, як 20 вересня Reuters повідомило , що хакер використовував чат-боти Telegram і веб-сайт для витоку конфіденційних даних клієнтів, включаючи біометричні ідентифікаційні картки та медичні претензії.
Минулого місяця Star Health звернулася до Високого суду Мадрасу з проханням втручатися, щоб наказати Telegram видалити всіх ботів, пов’язаних з витоком даних.
Але адвокат, який представляє Telegram, сказав під час слухання в п’ятницю, що було б порушенням індійських законів, якби усі чат-боти на платформі контролювалися для виявлення витоку даних.
Однак Telegram погодився видалити дані, якщо отримає допомогу від страхової компанії, яка отримала від хакера вимогу викупу в розмірі 68 000 доларів США, щоб зупинити витік.
Акції Star Health втратили майже 11% з моменту публікації статті, а в п’ятницю впали трохи більше ніж на 1%.
Telegram перебуває під дедалі більшою пильною увагою в усьому світі після того, як 28 серпня у Франції проти його засновника Павла Дурова розпочали офіційне розслідування у зв’язку з імовірним використанням програми для незаконних дій.
Дуров і Telegram заперечують будь-які правопорушення та заявляють, що борються з критикою.
Суддя Високого суду Мадраса Кумареш Бабу в п’ятницю попросив страховика поділитися інформацією про проблемні чат-боти з Telegram і наказав програмі соціальних мереж негайно заблокувати їх.
Telegram і Star Health не відповіли на запити щодо коментарів щодо слухання.
Star Health також розслідує звинувачення в тому, що його головний офіцер безпеки причетний до витоку даних, і заявив, що співпрацює в розслідуванні, яке наразі не виявило жодних доказів його протиправних дій.