/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F3%2F81e1d83377f9285687d589a0c70ca163.png)
"ПриватБанк" знову вляпався у скандал: клієнт поскаржився на повну відсутність захисту від шахраїв
У системі захисту державної фінустанови "ПриватБанк" виявлено певні недоліки, які дозволяють шахраям здійснювати незаконне списання коштів з карток клієнтів.
Цю інформацію було опубліковано в скарзі на порталі "Мінфін". В "ПриватБанку" пояснили, в яких випадках не вдається забезпечити захист грошей своїх клієнтів.
Клієнт "ПриватБанку" повідомив, що отримав на телефоні сповіщення про спробу списання коштів, однак через недостатність балансу операцію відхилили.
"Сьогодні майже о шостій ранку побачив на телефоні повідомлення від Приват24 "недостатньо коштів". Не вистачило на домінос піццу у Хьюстоні. Дивлюсь навколо — а я не в Хьюстоні та навіть не в США. Ми живемо в час, коли дані картки можуть буть вкрадені будь-ким навіть на надійних сайтах, тому якщо б це була спроба сплати в інтернеті, я навіть не написав би сюди", — повідомив клієнт "ПриватБанку".
Клієнт "ПриватБанку" вражений ситуацією, адже це була безконтактна оплата карткою, і карта була при ньому, як і пристрій ApplePay.
Оператор підтримки "ПриватБанку" не знає, як саме була проведена ця безконтактна операція.
"Оператор виконав усі свої обов'язки, але у мене є питання до банку. Як могла відбутися безконтактна оплата, якщо картка була у мене, і я не отримував жодних повідомлень про додавання до незнайомих пристроїв для Apple Pay чи Google Pay?" — зауважив українець.
Він висловив припущення, що дані картки могли бути викрадені в інтернеті, і в такому випадку він встановив нульовий ліміт на інтернет-оплати. Основне питання до банку полягає в тому, як система безпеки дозволила додати дані картки до пристрою для безконтактних платежів без жодного попереднього повідомлення.
Клієнт вважає, що йому пощастило, що на картці не було грошей, адже у разі спроби оплати інтернет-ліміт не спрацював би, і картку могли б "вичистити" за кілька хвилин.
Останні новини України:
Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.
Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".
Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.

