Клієнт ПриватБанку висловив невдоволення з приводу труднощів при отриманні доларів - він зазначив, що ця ситуація тривала досить довго, і в результаті йому не вдалося отримати всю потрібну суму.
Скарга розміщена на порталі "Мінфін".
Клієнт ПриватБанку замовив певну суму для отримання в валюті, але операціоніст розділив її на дві частини – для отримання 11 і 14 жовтня.
Проте 14 та 15 жовтня в касі були лише старі купюри, які, за словами клієнта, за кордоном можна було б реалізувати тільки з комісією. Це не влаштувало його, тому він зробив нову заявку на 15 і 16 жовтня.
"15 жовтня мені видали 75% суми і сказано у касі, що більше немає. 16 жовтня о 15:00 взагалі було сказано у касі, що моїх замовлених коштів уже немає, незважаючи на те, що згідно з повідомленням ПриватБанку я маю їх отримати протягом робочого дня", – йдеться у скарзі клієнта ПриватБанку.
ПриватБанк відреагував на скаргу, запросивши номер телефону клієнта для подальшого вирішення ситуації.
Останні новини України:
ПриватБанк блокує доступ до кредитних лімітів, деталі.
"ПриватБанк" змусив українця чекати півроку на заміну банкнот.
ПриватБанк може заблокувати гроші в будь-яку мить, українець розповів деталі.