Іноді в комунальних платіжках можуть виникати неточності з нарахуваннями, а часом і "випливає" необґрунтована заборгованість. Адвокат Станіслав Ліфлянчик у коментарі "24 Каналу" розповів, як діяти споживачам у подібних ситуаціях та не платити зайве.
Якщо постачальник необґрунтовано нарахував борг, то перше, що слід зробити споживачеві – зібрати документи, що підтверджують його правоту. Це показники лічильників, акти, квитанції про оплату тощо.
Далі необхідно скласти заяву на перерахунок заборгованості та разом із зібраними документами передати постачальнику послуг. Якщо ж споживача відключили від послуг через неіснуючий борг, то вихід лише один – йти до суду.
"Наприклад, якщо у вас немає боргу, а вас відімкнули від газу, то єдиним законним інструментом є – судовий позов з визнанням дій незаконними та зобов’язанням підключити", - зазначив правозахисник.
Водночас адвокат застерігає українців від самовільного підключення до мереж комунальних послуг, навіть якщо відключення сталося за спірних обставин, наприклад через незаконний борг.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заплатите за сусіда, який багато миється: українцям розповіли, як вони "закривають" комуналку комусь із дому.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українці можуть суттєво заощадити на електроенергії: як отримати знижку в опалювальний сезон.