У новому звіті Netflix назвав деякі цікаві цифри щодо використання сервісу та поділився даними про рекордні квартальні прибутки.
Так, стримінг заявив, що «завдяки цікавому та різноманітному контенту» користувачі проводять на Netflix у середньому 2 години на день, тоді як загальна домашня аудиторія зросла у порівнянні з роком тому (наразі на стримінг припадає близько 10% телепереглядів у найбільших країнах).
У третьому кварталі кількість передплатників зросла на 5,1 мільйона — причому передплатників тарифу із рекламою побільшало на 35% (порівняно з другим кварталом).
Загальна кількість передплатників Netflix наразі складає 282,72 млн, тоді як дохід сервісу у третьому кварталі склав $9,77 млрд.
Стримінг прогнозує, що у 2025 році досягне річного доходу у $43-44 млрд (прогноз на 2024 рік складав $38,75 млрд). Можливо, це станеться й коштом підвищення вартості передплати — аналітик Citi Research Джейсон Базінет вважає, що ціни можуть зрости приблизно на 12%, тим самим підштовхнувши загальний дохід до зростання на 3%.