Кібертаксі Tesla не зможе стати масовим: чиновники США пояснили існуючі обмеження
Кібертаксі Tesla не зможе стати масовим: чиновники США пояснили існуючі обмеження

Кібертаксі Tesla не зможе стати масовим: чиновники США пояснили існуючі обмеження

Нове роботизоване таксі від Tesla ще потребує схвалення відповідного керівного органу у США – NHTSA, щоб виїхати на дороги загального користування. Але навіть у випадку повного дозволу машина буде обмежена у випуску – ліміт на виробництво складе 2500 одиниць на рік.Представляючи Tesla Cybercab, Ілон Маск пообіцяв, що його вироблятимуть у “дуже великих” кількостях. Сміливі слова, але Tesla все ще має подолати багато надокучливих регуляторних перешкод, перш ніж цей автономний автомобіль встане на конвеєр .Як і інші моделі Tesla, Cybercab покладаєтьсяна технологію автономного водіння, але на відміну від інших авто бренду, новинка не має керма, педалей та будь-яких інших елементів керування.Будь-який автовиробник, який хоче випустити автомобіль без стандартних засобів керування, повинен отримати на це дозвіл від Національної адміністрації з безпеки дорожнього руху (NHTSA). У 2022 році GM намагався отримати дозвіл на випуск роботаксі, але через два роки відмовився від цього запиту, оскільки він залишився без відповіді.Якщо Tesla таки вдасться отримати схвалення NHTSA на впровадження Cybercab, поточні правила дозволять їй випускати лише 2500 транспортних засобів на рік без керма та педалей. Цього було б недостатньо для досягнення мети Маска щодо експлуатації величезного парку роботаксі по всій території Сполучених Штатів.За словами професора права Університету Південної Кароліни та експерта з автономних транспортних засобів Браянта Вокера, виключення з правил не є життєздатним шляхом для масового виробника, якщо Конгрес найближчим часом не збільшить цей ліміт.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Tesla запускає незвичну програму знижок на електромобілі.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Джерело матеріала
loader