У 60-х швидше були лише ракети: навіщо в "Запорожцях" встановлювали два двигуни на 90 сил
У 60-х швидше були лише ракети: навіщо в "Запорожцях" встановлювали два двигуни на 90 сил

У 60-х швидше були лише ракети: навіщо в "Запорожцях" встановлювали два двигуни на 90 сил

Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які й дня не можуть прожити без чогось новенького з великого дивовижного світу автотехніки, є відповідь на "ексклюзивну" відповідь на одне запитання. Як, а головне - навіщо у "Запорожцях" встановлювали два двигуни?

Наприкінці 1960-х передній привід був у світі новинкою, і викликав величезну цікавість, як зараз електромобілі. У нього вистачало прихильників та противників.

Про це розповів один із українських автоблогерів, який часто ділиться у соціальних мережах цікавими історіями.

"Запорожець", скріншот: YouTube

Оскільки ЗАЗ спеціалізувався на малолітражках, із усіх радянських заводів саме він був найбільше зацікавлений у його вивченні. У 1967 році, через рік після початку виробництва "вухатого" ЗАЗ-966, конструктори заводського КБ взяли серійний екземпляр і поставили у передній багажний відсік другий двигун із приводом на передні колеса.

Вийшов "Запорожець" небаченої потужності – 90 л. с. Попереду на ньому стояв новий двигун моторного заводу Мелітопольського з водяним охолодженням потужністю 50 л. с., ззаду штатний 40-сильний з повітряним охолодженням.

"Запорожець", скріншот: YouTube

На "тягні-штовхаї", як прозвали машину на заводі, вивчали порівняльні переваги переднього та заднього приводу, поперемінно включаючи то один, то інший двигун. Якщо вірити автоблогеру, то часом випробувачі врубали обидва двигуни, щоб швидше дістатися місця призначення, залишаючи позаду здивованих водіїв "Жигулів" і "Волг".

Раніше повідомлялося, радості повний бак: дітям дозволили розмалювати справжній спорткар Ferrari.

Також, останній оплот любителів "солярки": у Києві помітили класичний та рідкісний спорткар BMW.

Джерело матеріала
loader