Студія Riot Games, яка стоїть за популярною грою League of Legends, оголосила про черговий раунд звільнень. Хоча ця заява виглядає дещо суперечливою, оскільки містить обіцянку, що команда «Ліги» в майбутньому стане «навіть більшою, ніж є сьогодні». Так, звільнення піде користь.
Інформація про звільнення надійшла в повідомленні, опублікованому в X співзасновником Riot Games Марком Меррілом. Він заявив, що Riot «змінила наші команди та те, як ми працюємо, щоб переконатися, що ми можемо продовжувати покращувати досвід Ліги зараз і в довгостроковій перспективі».
«У рамках змін ми прийняли жорстке рішення скасувати деякі ролі», — написав Меррілл. «Мова йде не про скорочення чисельності персоналу, щоб заощадити гроші, а про те, щоб переконатися, що у нас є правильний досвід, щоб Ліга залишалася чудовою ще 15 років і далі. Хоча ефективність команди важливіша за розмір команди, команда Ліги врешті-решт буде ще більшою, ніж сьогодні, коли ми розробляємо наступний етап Ліги».
У наступному дописі Меррілл сказав, що «успіх полягає не в тому, щоб кинути більше людей чи грошей на виклик», а справжньою метою є «правильна команда, правильні пріоритети та стійкий підхід до надання того, що потрібно гравцям».
While we're on the subject of team size, I want to talk a little about both size and budget, and why they aren’t the right way to measure whether a team will be successful. We’ve definitely been memed in the past for talking about budgets, and rightly so. Success isn’t about…
— Tryndamere (@MarcMerrill) October 15, 2024
Представник Riot Games повідомив, що 27 розробників League of Legends звільняються разом із п’ятьма людьми у видавничому бізнесі студії. Скорочення відбулися менш ніж через рік після того, як Riot звільнила 530 співробітників і закрила свою програму Riot Forge, яку вона запустила у 2019 році для створення одиночних ігор League of Legends із зовнішніми студіями.
Тоді генеральний директор Ділан Джадеджа сказав, що Riot Games перетворилася на «компанію без достатнього фокусу» і з надто великою кількістю проектів, які не окупаються. Водночас він додав, що «ми робимо це не для того, щоб заспокоїти акціонерів чи вразити деяких квартальним прибутком — ми прийняли це рішення, тому що це необхідність, щоб зберегти довгострокову спрямованість на гравців».
Джерело: tomshardware