Станіслав Вишневський, співзасновник і технічний директор Discord, розкрив історію створення популярного месенджера під час інтерв’ю на Tokyo Game Show 2024.
Ідея Discord народилася з бажання Вишневського покращити комунікацію в онлайн-іграх. Він розповів, що під час навчання в коледжі активно грав у Final Fantasy XI — першу MMORPG у серії Final Fantasy, яка вийшла 2002 року. Вишневський і його друзі по грі випробували різні способи спілкування, включно зі Skype, Mumble, форумами та телефонами. Проте ці методи виявилися надто складними для використання під час гри.
Незадоволений наявними варіантами, Вишневський розробив прототип того, що згодом перетворилося на Discord. Повноцінна розробка почалася після того, як він разом із Джейсоном Цитроном заснували компанію GREE в Каліфорнії.
За майже десять років існування Discord перетворився на платформу, де збираються колеги, гравці та ентузіасти різних захоплень. Компанія успішно монетизує свій сервіс за допомогою підписок Nitro, аватарів та іншого контенту. Вишневський зазначив, що це забезпечило міцну фінансову основу для бізнесу.
Discord розширив функціональність на ігрові консолі. Багато можливостей, як-от голосові дзвінки та відстеження ігор, стали доступними на платформах Xbox і PlayStation. Компанія також вийшла на ринок настільних ігор, запровадивши офіційну підтримку онлайн-сервісу для майстрів підземель Roll20.
Вишневський зізнався, що досі захоплюється MMORPG. Він грає у Final Fantasy XIV від самого її запуску у 2010 році, досяг 100 рівня в більшості класів і навіть взяв тижневу відпустку, щоб пограти в доповнення Golden Legacy.
Джерело: Techspot