Російська пропаганда активізувала свої зусилля зі зриву мобілізації в Україні. Про це попереджає Центр протидії дезінформації у Фейсбуці.
«У мережі масово поширюються маніпуляції навколо перевірок, які здійснювалися працівниками ТЦК напередодні, зокрема в Києві. Ворожі медіа подають цю ситуацію як «беззаконня» та намагаються масштабувати цю подію, надати їй більшого значення, ніж це є насправді», - інформують у ЦПД.
У Центрі зафіксували збільшення кількості публікацій в медіа та соцмережах, які просувають такі антимобілізаційні наративи:
- «мобілізація в Україні є соціально несправедливою»;
- «українська влада хоче воювати до останнього українця»;
- «Україна не має майбутнього».
Водночас, зауважують у ЦПД, кремлівські пропагандисти замовчують жорсткі мобілізаційні заходи, які відбуваються у самій Росії.
«Загальна мобілізація була оголошена в Україні у зв’язку з початком повномасштабного вторгнення росії як вимушений захід та єдиний спосіб врятувати країну від кремлівських загарбників. Працівники ТЦК діють в рамках своїх повноважень», - наголошують фахівці з протидії дезінформації.
Додамо, що ряд вітчизняних ЗМІ, зокрема Українська правда, повідомили, що увечері 11 жовтня представники ТЦК спільно з поліцією провели рейди у клубах та ресторанах Києва, Дніпра, Харкова, Хмельницького та інших міст, а відповідні фото та відео було оприлюднено користувачами соцмереж.
«У столиці, окрім рейду після концентру "Океану Ельзи", перевірки провели у ресторанах "Goodwine" та "Avalon". У Харкові представники ТЦК навідалися до елітних закладів – "Че бар", "Аргентина", "Лобстер" та інших. На відео з Харкова видно, що принаймні одного чоловіка люди у формі ведуть під руки і саджають у бус. Також публікують подібні відео з клубів у Хмельницькому та Дніпрі», - пише «УП», яка також повідомила, що «звернулася до правоохоронців, щоб з'ясувати причини їх затримання».
Фото: фейсбук-сторінка ЦПД
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.