Black Myth: Wukong з бюджетом $42,3 млн заробила понад $1,2 млрд, — податкова
Black Myth: Wukong з бюджетом $42,3 млн заробила понад $1,2 млрд, — податкова

Black Myth: Wukong з бюджетом $42,3 млн заробила понад $1,2 млрд, — податкова

Гра Black Myth: Wukong обійшлася розробнику Game Science продалася у накладі понад 20 млн за ціною $60 за копію. Бюджет гри виявився дещо меншим, ніж повідомлялося раніше.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! Black Myth: Wukong з бюджетом $42,3 млн заробила понад $1,2 млрд, — податкова - Фото 1

Світло на фінансові подробиці пролив звіт Державної податкової адміністрації Чжецзяна, Китай. Загальний орієнтовний бюджет Black Myth становив «понад 300 млн юанів». Це приблизно $42,3 млн — менше, ніж бюджет $70 млн, про яки повідомлялося у пресі раніше.

Втім, податковий адміністратор вказує загальну вартість розробки, а Bloomberg свого часу повідомляв про внесок найбільшого зовнішнього акціонера Game Science. Більшої конкретики нема, тому справжня вартість гри, ймовірно, лежить десь між цими двома цифрами. Але за будь-якого варіанту досягнення є винятковим порівняно з деякими сучасними іграми, в які безрезультатно вкладають сотні мільйонів. Важливий також фактор вартості робочої сили. Численні оцінки свідчать, що середня зарплата розробників ігор у Китаї нижча, ніж у США або Європі.

Black Myth: Wukong називають однією з найшвидше продаваних ігор усіх часів після продажу 10 млн копій лише за тиждень. Розробники та видавці відсвяткували продаж 20 млн під час цьогорічного Tokyo Game Show. Гра має не лише фінансовий успіх — гравці проводять у ній багато часу. Станом на минулий місяць шанувальники в середньому грали по 27 годин.

Джерело: GamesRadar

Теги за темою
Китай
Джерело матеріала
loader
loader