Українець спробував зняти з картки Monobank готівку, скориставшись банкоматом ПриватБанку, але в результаті залишився без копійки. Про це йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".
За словами клієнта, банкомат "Привату" не видав 20 000 гривень, але поінформував, що кошти буде повернуто на рахунок протягом 30 хвилин.
"Знімав 20 000 грн в банкоматі ПриватБанку. Однак банкомат гроші не видав і написав повідомлення, що кошти будуть повернуті протягом 30 хвилин", - поділився українець.
Коли гроші у обіцяний час не повернулися, українець звернувся на підтримку Monobank, де йому пообіцяли створити заявку на повернення та сказали, що термін очікування до двох тижнів.
За кілька днів клієнт отримав повідомлення, що термін очікування повернення коштів збільшується до 60 днів у зв'язку з правилами платіжної системи.
"Досі гроші не повернули. Коли я звертався до підтримки, мені сказали очікувати і зазначили, що кошти часто повертаються. Не рекомендую знімати кошти з картки в банкоматах, які не належать вашому банку, адже це може призвести до втрати коштів", - обурився. чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Monobank блокує рахунки і не дозволяє виводити кошти: українці втрачають тисячі.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, українські карти за кордоном: скільки коштує зняти готівку та як не втратити всі гроші.