Штучний інтелект на рейках: Hitachi запустила інноваційний сервіс для залізниць
Штучний інтелект на рейках: Hitachi запустила інноваційний сервіс для залізниць

Штучний інтелект на рейках: Hitachi запустила інноваційний сервіс для залізниць

Японська компанія Hitachi Ltd. запустила новий сервіс обслуговування залізниць з використанням технології штучного інтелекту американського напівпровідникового гіганта Nvidia Corp., прагнучи залучити залізничних операторів по всьому світу.

HMAX, представлений наприкінці вересня на залізничній технологічній виставці InnoTrans 2024 у Берліні, використовує камери та датчики, встановлені на потягах, для збору операційних даних, які ШІ аналізує для виявлення аномалій та прогнозування найкращого часу для заміни деталей, передає Kyodo.

Це перше комерційне застосування рішень ШІ Hitachi в обслуговуванні залізниць, і ця розробка з'явилася після того, як компанія оголосила про партнерство з Nvidia в березні. За інформацією компанії, його вже впроваджено на деяких маршрутах у Британії та Італії.

HMAX використовує передові графічні процесори Nvidia для миттєвого аналізу зображень та даних датчиків, таких як тепло та вібрація, зібраних з потягів, що перебувають в експлуатації.

Це дозволяє збирати дані частіше, ніж традиційні методи обслуговування, допомагаючи мінімізувати заміну деталей та покращити загальну безпеку.

"Ми вважаємо, що ШІ має негайні та дуже важливі застосування, які зроблять роботу залізниць ефективнішою", - сказав генеральний директор Hitachi Rail Джузеппе Маріно на InnoTrans.

Теги за темою
Японія
Джерело матеріала
loader
loader