![Hitachi та Nvidia розробили службу обслуговування поїздів на основі штучного інтелекту](https://thumbor.my.ua/9nGQUIdBf3CmXyTohnqXyU7gVpA=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F97d6e6c9e124e55e79fd8e4e0c043cba.jpg)
Hitachi та Nvidia розробили службу обслуговування поїздів на основі штучного інтелекту
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Kyodo.
Технологічне рішення отримало назву HMAX і використовує вдосконалені графічні процесори Nvidia для миттєвого аналізу зображень та інших даних, отриманих із камер та встановлених у потязі датчиків, таких як нагрівання, вібрація тощо, які збираються під час його руху.
Це дозволяє частіше отримувати дані про стан потягів порівняно з методами, що застосовуються при традиційному технічному обслуговуванні, і проводити своєчасну заміну деталей для підвищення безпеки пасажирів, зокрема, на високошвидкісних залізницях.
Штучний інтелект аналізує отримані дані, виявляє відхилення від норми і встановлює найкращий час для заміни відповідних деталей.
Це перше комерційне застосування рішень Hitachi із використання ШІ в обслуговуванні потягів і залізниць, якого компанії вдалося досягнути в партнерстві з Nvidia.
У компанії повідомили, що HMAX вже успішно впровадили на деяких залізничних маршрутах у Великій Британії та Італії.
Як повідомляв Укрінформ, японський стартап Ashirase, якого підтримує компанія Honda Motor Co., випустив пристрій, щоб допомогти людям із вадами зору краще орієнтуватися в навколишньому просторі.
Фото: Kyodo
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)