Активніше транспортування зерна підняло ставки фрахту на певних напрямках
Активніше транспортування зерна підняло ставки фрахту на певних напрямках

Активніше транспортування зерна підняло ставки фрахту на певних напрямках

Зростання фрахтових ставок минулого тижня було помітне лише в сегменті «костерів».

Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Власники «костерів» успішно підняли ставки на тлі широкого надходження вантажів з українських портів і скороченого тоннажу в першій половині жовтня. Фрахт для «костерів», що перевозять кукурудзу з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії, зріс на 2 $/т — до 31-32 $/т», — уточнив фахівець.

За даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки фрахту для «панамаксів» залишились на минулих рівнях. Фрахт на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю утримався на рівні 48-50 $/т.

Ставки для «хендісайзів» також стабільні, оскільки пропозиція в тоннажі все ще достатня, і для підвищення ставок потрібні більш тверді вантажі. Фрахт на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії залишається на рівні 23-24 $/т.

Позитивних змін для власників барж поки немає. Ставки залишаються на низькому рівні. Фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци становить 9-10 /т.

Джерело матеріала
loader
loader