Зростання фрахтових ставок минулого тижня було помітне лише в сегменті «костерів».
Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
«Власники «костерів» успішно підняли ставки на тлі широкого надходження вантажів з українських портів і скороченого тоннажу в першій половині жовтня. Фрахт для «костерів», що перевозять кукурудзу з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії, зріс на 2 $/т — до 31-32 $/т», — уточнив фахівець.
За даними фрахтового відділу Atria Brokers, ставки фрахту для «панамаксів» залишились на минулих рівнях. Фрахт на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю утримався на рівні 48-50 $/т.
Ставки для «хендісайзів» також стабільні, оскільки пропозиція в тоннажі все ще достатня, і для підвищення ставок потрібні більш тверді вантажі. Фрахт на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії залишається на рівні 23-24 $/т.
Позитивних змін для власників барж поки немає. Ставки залишаються на низькому рівні. Фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци становить 9-10 €/т.