Latexfauna так оригінально анонсувала свій кліп, що ми аж напишемо про це
Пресрелізи про вихід нового музичного відео так ще не випускали. По-перше, його (пресреліз) розмістили в каруселі на інстаграмі. Серйозний такий пресреліз, довгий, тексту багато.
Але це не тільки пресреліз, а й рекламна інтеграція, бо замовила Latexfauna цей текст журналісту «Української правди» Романові Кравцю.
Кравець, як бачите, відпрацював, як було замовлено. Але бабок так і не отримав. Щодо грошей невідомо, але бабок — точно ні.
Рекламна інтеграція на сторінці журналіста з п'ятьма тисячами підписників від замовника, у якого в чотири рази більше, це так само погано, як і текст піар-матеріалу.
До того ж, анонс у стилі «нічого не зрозуміло, але дуже цікаво» — хід сильний, але безглуздий і нещадний. Головне, що кліп Алан Бадоєв зняв. А це він робить таки найкраще.
Постіронію анонсу ми зацінили. Лайк. І саме тому титульне фото для цього матеріалу — це не анонс кліпу, а постер майбутнього концерту гурту. Але без дати і місця. Бо ми теж хочемо робити погані анонси. Крім того, нам просто подобаються вогнеборці.