Про це повідомляє Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України, передає Укрінформ.
"Завдання адміністратора – забезпечити прозорість, доступність та ефективне управління містобудівним кадастром на державному рівні. Це стане можливим завдяки впровадженню сучасних цифрових технологій, які полегшать процеси проєктування, забудови та управління нерухомістю по всій країні", - йдеться у повідомленні.
Очікується, що робота містобудівного кадастру на державному рівні сприятиме розвитку цифрової економіки та покращенню умов для інвесторів.
У міністерстві планують провести зустрічі з обласними військовими адміністраціями (ОВА) для обговорення питання щодо подання інформації про замовників містобудівної документації.
Заплановано також проведення першого навчання громад щодо роботи функціоналу замовника містобудівної документації.
Як повідомлялося, цифровізаціябудівельних послугреалізується у співпраці Міністерства розвитку громад та територій, Міністерства цифрової трансформації за сприяння проєкту “Підтримка цифрової трансформації”, що фінансується USAID та UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.