Компанії зі сфери туристичного бізнесу в Іспанії розкритикували нові правила щодо реєстрації гостей у туристичних об'єктах розміщення в країні, попри те, що уряд вже відклав їхню реалізацію на два місяці. Про це пише SUR in English.
В Іспанії запровадять нові правила реєстрації туристів
Нові правила, які мали набути чинності 1 жовтня, викликають суперечки, оскільки вони вносять зміни до Real Decreto 933/2021. Правила зобов'язують готелі та інші заклади розміщення надсилати інформацію про гостей до органів влади.
Згідно з новим законом, кожного туриста попросять вказати до 18 пунктів особистої інформації. Наприклад, у цьому списку може бути:
- Повне ім'я та прізвище,
- Номер паспорта та громадянство,
- Дата народження,
- Повна домашня адреса,
- Номер телефону та адреса електронної пошти,
- Платіжна інформація, включаючи реквізити картки та номери банківських рахунків,
- Імена попутників та стосунки з ними,
- Дата і час прибуття в країну та від'їзду з країни.
Але у нещодавній заяві Міністерство внутрішніх справ Іспанії повідомило, що дату впровадження нової системи обміну даними перенесено на 2 грудня. Затримка, пов'язана з технічними причинами, має на меті надати галузі додатковий час для створення необхідної інфраструктури в регіонах, що обслуговуються місцевими правоохоронними органами.
Їх вже критикують
Цього тижня Іспанська конфедерація готелів та засобів розміщення туристів (Cehat) вкотре висловила свою незгоду з новими урядовими правилами. Раніше представники конфедерації закликали відповідні органи влади переглянути запропоновані зміни. Cehat, яка представляє близько 16 000 підприємств по всій країні, стверджує, що проблема полягає не в термінах технологічної адаптації, а в суті самого закону, який вона вважає "несумісним з реаліями туристичної індустрії".
Причина відхилення указу одноголосно як в Іспанії, так і в Європейському союзі пов'язана з юридичною незахищеністю, відсутністю ясності у тексті та додаткового адміністративного підкріплення,
– заявили в Cehat.
Організація також зазначила, що правило вже створило величезну напруженість у всіх секторах туризму – від готелів до турагентів та платформ з оренди туристичних об'єктів. Керівники галузі також висловили стурбованість тим, що це може порушити правила ЄС щодо захисту даних.