Платформи Суспільного отримали високі показники під час трансляції фіналу національного відбору на «Дитяче Євробачення 2024». Про це повідомили на корпоративному сайті Суспільного мовлення.
На телеканалі «Суспільне Культура» фінал дивилися 218 тис. глядачів (за аудиторією віком 4+, у містах з населенням понад 50 тис. мешканців, де проводяться вимірювання), а трансляцію на ютуб-каналі «Євробачення Україна» та на однойменній фейсбук-сторінці — понад 58 тис. користувачів та майже 13 тис. користувачів відповідно.
Загалом відео про нацвідбір на ютуб-каналі «Євробачення Україна» та інших каналах Суспільного отримали 991 тис. переглядів.
Охоплення контенту на інстаграм-сторінці «Євробачення» становить понад 1 млн 146 тис. користувачів, перегляди TikTok — понад 7 млн 794 тис, а охоплення на фейсбук-сторінці — становить 484 тис. користувачів.
Середня частка аудиторії телеканалу Суспільне Культура під час показу фіналу Нацвідбору становила 1,1%. Найбільша частка трансляції в моменті становила 2,1% за аудиторією 18+ років, у містах з населенням понад 50 тис. мешканців.
- Читайте також: Нацвідбір дитячого Євробачення: майже ідеальне шоу
Цьогоріч Суспільне мовлення отримало рекордні 309 заявок на участь у національному відборі на «Дитяче Євробачення 2024», 272 з них подали сольні виконавці. 15 юних виконавців увійшли до лонглісту нацвідбору.
«Дитяче Євробачення» цього року проходитиме в Мадриді (Іспанія) 16 листопада на арені Caja Mágica. Французький суспільний мовник France Télévisions як переможець торішнього конкурсу вирішив передати організацію «Дитячого Євробачення 2024» іспанському мовнику RTVE.
1 жовтня 2023 року у фіналі Національного відбору на участь у «Дитячому Євробаченні 2023» перемогу здобула наймолодша учасниця — дев’ятирічна Анастасія Димид. На «Дитячому Євробаченні 2023» Анастасія посіла п’яту сходинку. Загалом її пісня «Квітка» отримала 128 балів: 45 — від журі й 83 бали від глядачів, завдяки чому опинилася на третьому місці в телеголосуванні.
Фото: Суспільне
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».