Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу
Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу

Серіали
Статті
Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу
Статті
Серіали

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу

Четвертий сезон має вийти не раніше ніж за два роки, і завдання піарників — тримати глядачів підігрітими весь цей час.
Катерина Городнича
Катерина Городнича
Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 2
Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 3
23 Вер 2024
0
13

Креативне агентство продакшену Shondaland, яке опікується соцмережами та піаром в інтернеті серіалу «Бріджертони», з роботою справляється доволі успішно, адже присутність в мережі і пресі суттєва. А завдання у них нелегке. Проміжок між виходом сезонів — два роки. І весь цей час їм потрібно постійно видавати інформаційні приводи про зйомки, не зливши при цьому інтригу.

За останні тижні було декілька хвиль публікацій. Інформацію для преси професійно дозують. Спочатку оголосили ім'я актриси, яка гратиме головну роль у наступному сезоні. Потім опублікували спільні фото головної пари сезону (в сучасному одязі, а не в костюмах героїв).

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 4

Потім згодували пресі одну-єдину фотографію головної героїні в костюмі, оголосивши офіційний початок зйомок.

Далі за планом ішов ще один інфопривід (про нього згодом), але стався витік і в мережу потрапили піратські фото з майданчика.

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 5

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 6

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 7

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 8

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 9

Для тих, хто знає зміст історій, розказаних у книжках Джулії Квін, не секрет, що сцени балу-маскараду — ключові для історії Бенедикта і Софі. 

Можна тільки уявити, на скільки тижнів розтягнули би офіційні джерела такий привід. А те, що фото зроблені крадькома, очевидно: промовідділ ніколи не постив би фотографії такої якості. Втім, усе це було опубліковано в Mirror, тож цими днями в офісах Shondaland, напевно, гаряче.

Четвертий сезон знімають у Лондоні на студійних майданчиках. І якщо попередні сезони активно використовували справжні вулиці й будівлі різних міст Британії, то для четвертого продюсери добряче вклались фінансами і побудували копію цілих кварталів. 

Зокрема, легендарну площу міста Бат, де знімались не тільки «Бріджертони», а і ще сотні інших костюмованих проєктів. Такий вигляд це має в місті Бат:

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 10

А так — у Лондоні:

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 11

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 12

Мільйони фунтів стерлінгів пішли на відтворення вулиці Royal Crescent з міста Бат. Інсайдери британських таблоїдів пояснили, що декорації значно спростять знімальний процес, адже раніше доводилося везти й розміщувати всю групу далеко від Лондона. Плюс вкладатися в перекриття вулиць у Баті.

Але є в нас також думка про те, що Shondaland, можливо, хоче повторити успіх Warner Brothers, які перетворили свої павільйони поблизу Лондона на постійну експозицію «Гаррі Поттера». Найдешевший квиток туди коштує 55 фунтів. І купувати їх доводиться за декілька місяців до відвідування.

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 13

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 14

Цілком імовірно, що декорації «Бріджертонів» матимуть такий самий комерційний потенціал. 

Та до того моменту пройде не менше 10 років. Адже продюсерка Шонда Раймз уже давно підтвердила, що має намір екранізувати всі вісім книжок серіїпро сімейство Бріджертонів від авторки Джулії Квін. Тобто ще й половина від запланованого не знята. А отже, витрати на побудову масштабних декорацій виправдані. Це дає надію, що, можливо, вже після четвертого сезону справа піде швидше, і глядачам не доведеться чекати кожного наступного сезону по два роки. Врешті-решт «Гра престолів» була не менш епічною у виробництві, але НВО встигали видавати по сезону на рік.

У продакшену Shondaland поки що виходить знімати за вісім місяців вісім серій. Після того матеріал відправляється на постпродакшен. За цим іде період очікування, поки готовий сезон перекладуть на десятки мов і зроблять дубляж. І тільки після цього оголошується дата прем'єри. Так і набігає два роки.

Та повернімося до креативного агентства, у якого нині траур через витік з майданчика фотографій поганої якості. Треба віддати їм належне. З третім сезоном вони впорались ідеально. Маркетингові стратегії спрацювали винятково. Перші два сезони вийшли в розпал карантину. Коли люди сиділи замкнені в своїх домівках і відчайдушно потребували постійного контенту — що б іще подивитися. Але піарникам вдалося створити очікування третього сезону вдвічі більшим, ніж свого часу очікування другого.

«Бріджертони» потрапили в Книгу рекордів Гіннеса як найпопулярніше романтичне драматичне шоу. А компанія Parrot Analytics, яка займається дослідженням даних, підрахувала глобальний рейтинг попиту на пікантну драму в 33,9 разів більше, ніж середнє шоу. 

Отже, що ж такого незвичного робили креативники Shondaland? 

Загалом список традиційний. Питання в якості виконання. 

1. Трейлеринг третього сезону в мережі розпочався за три місяці до прем'єри. І не забуваймо, що сезон був розбитий на дві частини, тобто на кожні 4 серії був свій набір трейлерів і тизерів.  

2. Продакшен зробив колаборацію з рекламним агентством, яке випустило відео з рекламою засобу проти алергії в стилі серіалу, і в кінці ролика акцентувалось не на засобі, а на датах прем'єри сезону.

3. Маркетингові івенти. Зокрема, прем'єри по всьому світу. Актори місяць жили в режимі майже щоденних перельотів, але це все відбувалось у проміжку між виходом першої і другої частини (13 травня і 12 червня). Основна ж світова прем’єра відбулася в Нью-Йорку 13 травня 2024 року. 

Netflix і Shondaland перевершили себе. Це не був традиційний червоний хідник і вечірка. Все розтяглося на декілька днів! 

Креативники створили Bridgerton Promenade Experience, який був відкритий для публіки за два дні до прем'єри.

Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 15

Подія складалася з галасливого ринку, доповненого милими ятками, роздаванням подарунків, фотозонами, танцювальними виступами й струнним квартетом. 

Деякі актори також з'явилися на променаді.


4. Ну і, звісно, мерч

Там, де є хітове шоу чи фільм, завжди буде співпраця з різними товарними марками. 

Ось далеко не повний список прикладів: 

  • Kiko Milano — обмежена колекція з 24 предметів, натхненна «Бріджертонами», включаючи засоби для обличчя, очей і губ; 
  • Bath and Body Works — колекція з 36 предметів індивідуальних ароматів для дому, включаючи свічки, спреї для кімнат, мило тощо; 
  • колекція Primark — декоровані речі, такі як атласні халати, піжами, чайні чашки та блюдця;
Хто вас змушує дивитись «Бріджертонів»? Маркетингові стратегії серіалу - Фото 16
  • Republic of Tea — дебютували з чотирма новими чаями, натхненними головними героями сезону: чай Colin & Penelope Ginger Peach Vanilla Tea, Eloise Lemon Mint Black Tea, Francesca Rose Chamomile Tea та Brigerton Brothers Triple Earl Grey Tea; 
  • Allure Bridals — об’єдналися з дизайнеркою костюмів королеви Шарлотти Лін Елізабет Паоло, щоб представити весільну колекцію «Бріджертони». 

5. Бали Bridgerton Experience. Офіційні костюмовані вечірки, авторизовані компанією Shondaland. Про них ми вже писали в матеріалі про те, скільки грошей Британії принесли зйомки серіалу. Адже, нагадаємо, автори і продюсери — американці, але локації всі у Британії. І в кадрі переважно британські актори. 

Все це підкреслює масштаб бізнесу під брендом «Бріджертони».

І те, наскільки креативна агенція Shondaland має бути засмучена від того, що в мережу потрапляє неконтрольована недосконалість.

«Антоніна»
Катерина Городнича
Катерина Городнича
Кейт Вінслет і Катерина Тейлор обурилися компліментами. І ми разом з ними
Теги
серіали
Бріджертони
Бенедикт Бріджертон
Shondaland
Netflix
Джерело матеріала
loader
loader