Компанія «Нова Пошта» презентувала новий мобільний застосунок для користувачів, який дасть змогу керувати посилками самостійно. Про це компанія повідомила у пресрелізі, пише Speka.
Зокрема, користувачі зможуть переадресовувати посилку у застосунку і відстежувати її за тим самим номером ЕН, редагувати чи скасовувати переадресацію, а також повторно її замовляти.
З'явилася функція виклику кур'єра, який зможе забрати навіть ті посилки, що важать понад 30 кг. Для цього треба буде обрати адресу і зручний час прибуття кур'єра. Такі самі дії будуть доступні і для адресної доставки товару. Відстежувати переміщення кур'єра з посилкою можна в онлайн-режимі.
Відтепер з'явиться можливість залишити чайові працівникам «Нової пошти», зокрема оператору, кур'єру чи працівнику контакт-центру.
Окрім цього, користувачі зможуть спостерігати за переміщенням посилки в будь-якій точці України і навіть за кордоном, там де є відділення «Нової пошти».
«Нова пошта» також зможе купувати товар з-за кордону для користувача. Для цього потрібно буде залишити посилання на бажаний товар, а компанія придбає його та відправить.
Серед інших функцій — можливість керувати посилкою, забирати замовлення з поштомату за відсутності інтернету за допомогою цифрового помічника, опція сортування посилок за папками, а також можливість обирати улюблені відділення чи поштомати, які піддягуватимуться автоматично у разі повернення чи переадресації посилки.
Новий додаток працюватиме у всіх країнах, в яких є відділення компанії. Завантажити мобільний застосунок «Нової пошти» вже можна за посиланням.
Фото: «Нова пошта»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.