Видання the-sun.com, запущене у 2019 році для американської аудиторії, досягло піку відвідуваності у квітні 2023 року з 95,4 мільйонами відвідувань.
Минулого тижня видання The Sun та The Mail провели скорочення своїх редакційних команд у США. Рішення ухвалене на тлі суттєвих змін у цифровому середовищі, зокрема через зміни в алгоритмах Google та зменшення уваги Facebook до новин, що призвело до падіння рекламних доходів.
Про це пише Press Gazette.
Видавець The Sun, де відбулися найбільші скорочення, зазначив, що необхідно «переглянути стратегію та скоротити команду, щоб забезпечити довгострокове і стабільне майбутнє для бізнесу The Sun у США».
Видання запустило свій сайт для американської аудиторії the-sun.com у 2019 році, орієнтуючись на створення контенту для американських читачів та розширивши охоплення у сфері розважальних новин.
Популярність сайту поступово зростала, і у квітні 2023 року він досяг піку в 95,4 мільйона щомісячних відвідувань у США. Такі дані компанії Similarweb, яка займається цифровою аналітикою.
Скорочення редакційних команд є частиною ширшої тенденції, коли медіакомпанії змушені адаптуватися до змін на ринку, щоб зберегти свою рентабельність та відповідати новим викликам цифрової епохи.