Стримінговий сервіс Spotify тестує функцію батьківського контролю для «керованих облікових записів» для слухачів віком до 13 років. В якості пілоту першими доступ до функції отримаюитть батьки та опікунити в Данії, Новій Зеландії та Швеції, які користуються сімейними підписками на стримінгу, повідомив Spotify у своєму блозі.
Активуючи функцію, батьки зможуть керувати обліковими записами маленьких слухачів у своєму акаунті, забороняючи їм переглядати невідповідний відеоконтент, та короткі циклічні відео Canvas під час відтворення музики.
Також «батьківський контроль» на стримінгу дає змогу вирішувати, чи може дитина відтворювати певних виконавців або треки. Це дозволить батькам або опікунам приймати детальніші рішення щодо того, яка музика доступна їхній дитині, не змушуючи підлітка використовувати більш зручний для дітей, але також більш обмежувальний додаток Spotify Kids.
Батькам, які мають спільний обліковий запис зі своїми дітьми, компанія запропонує перейти на сімейний план: кожен акаунту у цьому плані матиме власні окремі рекомендації. Це означає, що музичні смаки батьків не будуть змішуватися із вподобаннями їхніх підлітків, і навпаки, повідомили у Spotify.
Щоб налаштувати «батьківський контроль» слід у застосунку на сторінці облікових записів вибрати опцію «Додати слухача віком до 13 років», а далі за інструцією обрати оптималньий варіант навігації.
Запуск батьківського контролю у Spotify відбувається на тлі ініціатив інших великих технологічних компаній, серед яких «ТікТок», «Мета», «Снеп» та «Ютуб», — надати батькам більше контролю за використанням дітьми застосунків та доступом до їхніх функцій. Це спричинено посиленням регцлторног отиску. Інші стримінги, такі як Netflix, Max і Hulu також впровадили «батьківський контроль».
Фото: Spotify
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.