Київстар, lifecell, Vodafone: що робити абонентам, коли зник зв'язок
Київстар, lifecell, Vodafone: що робити абонентам, коли зник зв'язок

Київстар, lifecell, Vodafone: що робити абонентам, коли зник зв'язок

Часті перебої з електропостачанням через бомбардування території України можуть призвести до тимчасової втрати або відсутності мобільного зв'язку та інтернету, однак українці мають можливість підключатися до мереж інших телекомунікаційних операторів, коли їхня власна мережа недоступна.

За інформацією Міністерства юстиції України, національний роумінг був створений для забезпечення безперервного зв'язку у випадку, якщо одна з мереж тимчасово не працює. При підключенні до роумінгу діють ті ж самі тарифні умови, що і при звичайному користуванні, і немає ніяких додаткових витрат. Щоб переключитися на іншу мережу, потрібно вимкнути автоматичний вибір оператора в налаштуваннях телефону.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

Наприклад:

  • На Android: зайти в "Налаштування" – "Мобільна мережа" – "Оператор".
  • На iPhone: перейти в "Параметри" – "Стільникові дані" – "Вибір мережі".

Київстар https://delo.ua/business/kievstar-339416/
Київстар https://delo.ua/business/kievstar-339416/

Потім оберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL. Якщо з'єднання не вдалося з першого разу, спробуйте підключитися ще раз або виберіть іншу мережу. Після підключення перевірте, чи працюють дзвінки та SMS. Внутрішній роумінг дозволяє здійснювати дзвінки, відправляти SMS та користуватися мобільним інтернетом без додаткової плати. Однак підключення до роумінгу може призводити до високого навантаження на всі мережі, що впливає на якість зв’язку.

Щоб зменшити навантаження і покращити роботу мережі, радять:

  • Вимкнути автозавантаження в месенджерах і додатках (наприклад, оновлення в Play Market чи App Store через мобільний інтернет);
  • Заборонити додаткам у фоновому режимі використовувати мобільний трафік;
  • Налаштувати меншу якість відео на YouTube та інших стрімінгових платформах;
  • Якщо є Wi-Fi, скористатися ним для зв’язку з близькими через онлайн-месенджери.

Ці прості кроки допоможуть стабілізувати зв'язок і дозволять мережі працювати більш ефективно в складних умовах.

Нагадаємо,"Київстар" попередив абонентів про обмеження під час відключення світла.

Абоненти "Київстар" можуть отримати звижку на послуги зв'язку- детальніше на Знай.ua.

Раніше ми повідомляли, Водафон блокуватиме номери телефонів на два роки.

Джерело матеріала
loader