У конкурсі International Truck of the Year 2025 (Міжнародна вантажівка року 2025) беруть участь новітні моделі від різних виробників. Хто з них переможе, визначить журі, яке складається з 23 журналістів провідних профільних видань з багатьох країн. Церемонія нагородження відбудеться вже 16 вересня, на заході Night of the Stars, у рамках автосалону IAA Transportation 2024 у Ганновері. Це жюрі також оголосить і переможця в номінації Truck Innovation Award 2025, за кращу інноваційну, поки що не серійну розробку.
Які претенденти змагаються за ці почесні звання? Почнемо з «Вантажівки року 2025». Цього разу в конкурсі беруть участь одразу чотири магістральні тягачі на електротязі з акумуляторним живленням: IVECO S-eWay, MAN eTGX, Mercedes-Benz eActros 600, а також Renault Trucks T E-Tech. З машин із дизельними двигунами відзначимо Ford Trucks F-Line, тягачі MAN із силовою лінією D30 Power Lion, а також сімейство Volvo FH Aero.
IVECO S-eWay
MAN eTGX
Mercedes-Benz eActros 600
Renault Trucks T E-Tech
Ford Trucks F-Line
MAN із силовою лінією D30 Power Lion
Volvo FH Aero
Що ж до конкурсу за найкращу інновацію – Truck Innovation Award 2025, то тут серед претендентів: машини IVECO з водневими паливними елементами Fuel Cell, тягач Freightliner eCascadia з анономним керуванням, вантажівка MAN H2 Truck з двигуном внутрішнього згоряння, що працює на водні. електровантажівка Renault Oxygen. Крім того, ще чотири учасники конкурсу представляють новації у галузі електрифікованих осей для причіпної техніки: від виробників Koegel, Krone, Schmitz Cargobull та ZF.
Freightliner eCascadia
MAN H2 Truck
Renault Oxygen