Про це йдеться на сайті МОН, передає Укрінформ.
Рекомендації доступні за посиланням.
У документі є рекомендації для викладання у початкових класах, а також у 5–11 класах з предметів та інтегрованих курсів таких освітніх галузей: мовно-літературної, математичної, природничої, соціальної і здоровʼязбережувальної, громадянської та історичної, технологічної, інформатичної, мистецької, фізичної культури.
Додатково винесено рекомендації для викладання іноземних мов і «Захисту України».
Як зазначають у МОН, у рекомендаціях розʼяснено зміни до Типової освітньої програми для 5–9 класів. Наголошено, що заклад освіти може збільшувати мінімальну кількість годин, визначену типовим навчальним планом на навчальний предмет чи інтегрований курс.
У рекомендаціях до викладання навчальних предметів та інтегрованих курсів мовно-літературної освітньої галузі наголошено, що вивчення текстів напам'ять не є обовʼязковим. Вимоги робити запис про результати перевірки вивчення учнями творів напам'ять із подальшим виставленням оцінок у журналі також немає.
Окрім того, індивідуальне оцінювання говоріння і читання рекомендовано проводити в межах поточного оцінювання учнівства. Для цих видів діяльності не потрібно відводити окремих уроків, визначати стовпець без дати на сторінці класного журналу.
У початковій освіті передбачено розширення соціокультурного компонента змісту питаннями енергоефективності й енергоетикету, відповідального споживання, зокрема в побуті.
Також у рекомендаціях наголошено, що 22 травня 2024 року сплив п’ятирічний перехідний період для чинного Українського правопису (постанова Кабінету міністрів від 22 травня 2019 року № 437). Тому в 2024-2025-му навчальному році школи мають обов’язково дотримуватися норм чинного Українського правопису.