Перевезення агропродукції морем дешевшає на деяких напрямках
Перевезення агропродукції морем дешевшає на деяких напрямках

Перевезення агропродукції морем дешевшає на деяких напрямках

Низький попит не дає можливості судновласникам підвищити ставки, тож ринок залишається на боці фрахтувальників.

Про це повідомляють аналітики Spike Brokers у Telegram.

«Цього тижня зазнали падіння фрахтові ставки на перевезення агропродукції «панамаксами» в напрямку південного Вʼєтнаму та Бангладешу. Тарифи на перевезення «костерами» у напрямку східного Середземноморʼя, Іспанії та з дунайських портів у напрямку Мармари також зазнали зниження в межах $1-2», — уточнили фахівці.

Водночас фрахт на баржі в бік Констанци (Румунія) та Русе/Сілістри (Болгарія) залишився на низькому рівні.

«Стабільним залишається і фрахт на доставку «хендісайзами» у напрямку Іспанії, Тунісу, східного Середземноморʼя», — додають аналітики.

Ринкові ставки транспортування з річкових портів:

  • Ізмаїл — Констанца, Румунія (1-3 тис. т) €10; 
  • Ізмаїл — Русе/Сілістра, Болгарія (1-3 тис. т) €16; 
  • Ізмаїл — східне узбережжя Греції (5-7 тис. т) $19-20;
  • Рені — Мармара, Туреччина (5-7 тис. т) $17-18.

Ринкові ставки транспортування з морських портів:

  • Чорноморськ — Ізраїль (30-35 тис. т) $29-30;
  • Чорноморськ — Пд. Китай (60-65 тис. т) $50-51;
  • Чорноморськ — Пд. Вʼєтнам (60-65 тис. т) $45-46.
Джерело матеріала
loader
loader