Bluesky виграє від блокування соцмережі X у Бразилії: за останні чотири дні кількість користувачів зросла на понад 2 мільйони осіб. Про це повідомило TechCrunch.
За підсумками останніх вихідних, Bluesky стала найзавантажуванішим застосунком соцмереж у Бразилії, випередивши свого конкурента від компанії Meta соцмережу Threads.
За даними фірми Appfigures, загальна кількість завантажень Bluesky зросла на 10 584% цими вихідними порівняно з минулими, а кількість завантажень у Бразилії зросла на колосальні 1 018 952%. Зростання, схоже, має «ефект ореолу», оскільки завантаження за межами Бразилії також зросли на 584%, повідомили у Appfigures. Bluesky почали завантажувати у 22 країнах, де раніше він не був популярним.
Найбільше завантажень застосунка за межами Бразилії відбулося у США, Португалії, Великій Британії, Канаді та Іспанії. Найбільше зростання завантажень продемонстрували Португалія, Чилі, Аргентина, Колумбія та Румунія.
Як повідомив один з інженерів Bluesky, кількість лайків у соціальній мережі зросла до 104,6 мільйона за останні чотири дні, порівняно з лише 13 мільйонами порівняно з аналогічним періодом лише тиждень тому. Кількість підписок також зросла з 1,4 мільйона до 100,8 мільйонів, а кількість репостів зросла з 1,3 мільйона до 11 мільйонів.
У понеділок компанія Bluesky заявила, що за останні чотири дні додала 2,11 мільйона користувачів, порівняно з 26 тисячами користувачів, які вона додала попереднього тижня. Також компанія зазначила, що спостерігала «значно більш ніж 100-відсоткове зростання (щоденних активних користувачів – ред.)».
У вівторок Bluesky повідомила виданню, що зараз кількість користувачів уже становить 2,4 мільйона і продовжує зростати «щохвилини».
- Читайте також: Бразилія заблокувала платформу X після відмови компанії призначити місцевого представника
Фото: Bluesky / Getty Images
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.