Колекція старовинних автомобілів відправляється зі звалища на аукціон
Колекція старовинних автомобілів відправляється зі звалища на аукціон

Колекція старовинних автомобілів відправляється зі звалища на аукціон

Руді Кляйн та його колекція

Руді Кляйн, німецький іммігрант, який приїхав до Північної Америки наприкінці 1950-х, починав свою кар'єру м'ясником, перш ніж заснував компанію Porsche Foreign Auto в Лос-Анджелесі 1967 року. Ця компанія займалася продажем автокріплень, але незабаром Кляйн став відомий як збирач рідкісних європейських автомобілів.

Протягом кількох десятиліть він накопичив значну колекцію класичних машин, які зберігалися під суворою охороною в оточенні паркану з колючим дротом. Мало хто бачив ці автомобілі, оскільки колекція ніколи не була відкрита для публіки. Навіть після смерті Кляйна у 2001 році його сини продовжували тримати колекцію прихованою.

Секретність, що оточувала ці машини, породжувала безліч чуток і міфів про те, що ж ховається за закритими воротами. Тепер, через понад два десятиліття, світ нарешті отримає можливість побачити цю легендарну колекцію. RM Sotheby's описує її як "найбільший прихований автомобільний скарб у світі", і до неї входять справді видатні та рідкісні автомобілі.

Колекція старовинних автомобілів відправляється зі звалища на аукціон - Фото 1
Один з автомобілів у колекції / Фото RM Sotheby's

Класичні автомобілі, які десятиліттями гнили під каліфорнійським дощем і палючим сонцем, підуть з молотка у наприкінці жовтня. Серед них можна знайти Lamborghini Miura, Mercedes-Benz 300 SL і Mercedes-Benz 500K, який, імовірно, буде найдорожчим із лотів. У багатьох випадках машини присутні в кількох екземплярах.

Колекція старовинних автомобілів відправляється зі звалища на аукціон - Фото 2
Один з автомобілів у колекції / Фото RM Sotheby's

Один із 300 SL – надзвичайно рідкісний екземпляр Alloy Gullwing, яких було створено всього 29 штук. Alloy Gullwings відрізнялися полегшеним кузовом, щоб зробити їх більш конкурентоспроможними на гоночній трасі. Один такий, хоча і в первозданному стані, був проданий майже за 7 мільйонів доларів на аукціоні в 2022 році. Екземпляр Кляйна був єдиним, виконаним у чорному кольорі, і свого часу належав відомому імпортеру Ferrari Луїджі Чінетті.

Що стосується 500K, то це єдине купе 1935 року випуску, що належало легенді довоєнних перегонів Гран-прі Рудольфу Караччолі. За чутками, воно було улюбленим автомобілем Кляйна і, ймовірно, стане найдорожчим у колекції.

Колекція також включає Horch 855 Special Roadster 1939 року, який нібито належав Єві Браун, а також прототип Iso Grifo A3/L Spider 1967 року від Bertone і кілька Porsche 356es.

Колекція машин Руді Кляйна / Фото RM Sotheby's

Кляйн, який сам трохи захоплювався технікою, придивлявся до рідкісних автомобілів. Особливу увагу він приділяв машинам з Німеччини, оскільки сам був звідти родом.

Цікаво, що купував він їх часто у вигляді непрацюючого непотребу – у результаті більшість автомобілів в колекції потребують багато роботи, щоб повернути їх у придатний для пересування стан.

Колекція машин Руді Кляйна / Фото RM Sotheby's

Детальний перелік усіх автомобілів, а також дата і місце проведення аукціону будуть оголошені найближчим часом.

Шукаєте авто на кожен день? SUZUKI Vitara Hybrid 2024 року стане чудовим вибором. Цей кросовер з адаптивним круїз-контролем, системами моніторингу сліпих зон, автоматичного гальмування та економною витратою пального. Важливо, що зараз він продається зі знижкою до 86 000 грн.

Теги за темою
Техно Ґаджети
Джерело матеріала
loader
loader