Клієнт "ПриватБанку" поскаржився, що під час поповнення рахунку через банкомат у Івано-Франківську банкомат забрав його гроші, але не зарахував їх на рахунок. Скаргу розміщено на порталі "Мінфін".
Згідно з інформацією, банкомат, що знаходиться в одному з відділень "ПриватБанку", не зарахував гроші під час поповнення рахунку, хоча картку клієнту повернув.
У службі підтримки "ПриватБанку" заявили, що збоїв у роботі банкоматів не зафіксовано. Клієнт повідомив, що після внесення готівки банкомат перевантажився, повернув картку, але не зарахував гроші.
У скарзі клієнта "ПриватБанку" зазначається: "Під час поповнення поточної картки готівкою ...банкомат перевантажився із внесеними грошима, повернув картку і не зарахував гроші. Звернення 4 рази в чат ПриватБанку та скарга в Приват24 ефекту не дали. Відповідь одна: збоїв не виявлено. Дуже прикро й не зрозуміло, куди зникли гроші".
У самому ж "ПриватБанку" прямого пояснення того, що сталося, не дали. Там зазначили: його фахівці "вже перевіряють інформацію та з'ясовують ситуацію".
Клієнти ПриватБанку мають кілька варіантів для продовження користування банківською карткою, термін дії якої закінчується. Зокрема, вони можуть перевипустити картку. У банку зазначили:
- Перевипуск картки можна здійснити в будь-якому відділенні ПриватБанку.
- Перевипущену картку також можна замовити з доставкою як по Україні, так і за кордон.
Останні новини України: