![Google додав штучний інтелект у Gmail на Android](https://thumbor.my.ua/Mc2XxRb7SdTYRrOSFE5IMaaNuWc=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F7f32ca650d10aaa69ea2987425ae624d.jpg)
Google додав штучний інтелект у Gmail на Android
Як передає Укрінформ, про це повідомляє The Verge.
Технологічний гігант нещодавно дозволив користувачам використовувати свого чат-бота Gemini AI, щоб ставити запитання про їхню поштову скриньку Gmail у мережі. З четверга ця функція, яка називається Gmail Q&A, поступово стане доступною і для мобільних пристроїв: чат-бот починає працювати на системі Android, а «незабаром» з’явиться і на системі iOS.
У компанії зазначили, що за допомогою нової функції користувачі Gmail зможуть ставити Gemini запитання про свою поштову скриньку або, наприклад, шукати певні деталі у листах, переглядати непрочитані повідомлення, повідомлення від певного відправника або ж отримувати резюме листів на певну тему у поштовій скриньці.
Однак користуватися чат-ботом зможуть лише ті користувачі, які мають підписку Google One AI Premium або Google Workspace із застосунками Gemini Business, Enterprise, Education або Education Premium.
Gmail Q&A почали розгортати у четвер, 29 серпня. У Google зазначили, що цей процес може зайняти до 15 днів.
Як повідомляв Укрінформ, у березні в компанії Google підтвердили, що обмежать типи запитань, пов'язаних з виборами у світі, які користувачі можуть поставити чат-боту Gemini.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)