«Укрзалізниця» адаптувала свій застосунок для людей з порушеннями зору. Вони зможуть користуватися функціями застосунку, керуючи голосом, повідомила пресслужба підприємства.
З усіма елементами інтерфейсу застосунку можна взаємодіяти за допомогою голосового керування та озвучення VoiceOver (iOS) та TalkBack (Android). Для цього всі кнопки, перемикачі, текстові поля та інші інтерактивні елементи були доповнили текстовими мітками, що описують їхні функції.
Оновлення дозволить людям з порушеннями зору купувати квитки, не виходячи з дому та без сторонньої допомоги.
Серед іншого в застосунку було додано озвучення функцій у процесі оплати, зокрема, озвучення купленого квитка та інформації про поїзд, на який купили квиток, суми оплати та кількості отриманих «обіймашок».
Окрім цього, за повідомленням компанії, елементи інтерфейсу застосунку відтепер мають оптимальну контрастність, а текст не втрачає чіткості та верстки при його збільшенні в налаштуваннях гаджета. Додатково було збільшено клікабельні зони в інтерактивних елементах застосунку задля легшої взаємодії з ними.
У цьому оновленні реалізували також темну тему застосунку, що було одним із найпопулярніших запитів від пасажирів.
- Читайте також: На «Армія FM» започаткували передачу «Наосліп. Життя з чистого аркуша» для підтримки людей, які втратили зір
Фото: «Укрзалізниця»
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.