У Нідерландах аеропорт Ейндговена відновив роботу після комп'ютерного збою
У Нідерландах аеропорт Ейндговена відновив роботу після комп'ютерного збою

У Нідерландах аеропорт Ейндговена відновив роботу після комп'ютерного збою

У Нідерландах аеропорт Ейндговена знову почав обслуговувати рейси після комп'ютерного збою, в результаті якого повітряне сполучення було призупинено практично на весь день.

Про це повідомляє Укрінформ із посиланням на De Telegraaf.

“Повітряне сполучення відновлено. Рейси в аеропорту Ейндговена знову виконуються у звичайному режимі через день після збою, який стався в середу та порушив розклад польотів в аеропорту”, - йдеться у повідомленні.

Речник аеропорту сказав, що “сьогоднішній перший рейс мав вилетіти близько сьомої години ранку, і це сталося”.

Зазначається, що пасажири стали жертвами десятків скасувань в аеропорту Ейндговена в середу.

Було скасовано кілька десятків рейсів, переважно в межах ЄС.

Крім того, багато інших рейсів мали відправлятися з інших аеропортів країни, а також аеропортів Німеччини та Бельгії.

Варто зазначити, що скасування рейсів могло торкнутися до 20 тис. людей.

Збій в інформаційно-комунікаційній системі Міноборони Нідерландів також спричинив складнощі в роботі низки державних служб і сервісів. За даними ЗМІ, більшість проблем усунуто. В оборонному відомстві додали, що немає жодних ознак того, що збій був спричинений злим наміром.

Прем'єр-міністр Нідерландів Дік Схооф сказав, що розслідування інциденту триває. За його словами, наявні ознаки не вказують на атаку ззовні.

Як повідомляв Укрінформ, у Нідерландах технічний збій призвів до проблем у роботі військової поліції, берегової охорони, сервісу, що надає доступ до державних послуг у Нідерландах та інших служб.

Збої, що почалися в ніч із вівторка на середу, порушили роботу кількох урядових систем. Це зробило онлайн-сервіси непридатними для використання, а це означало, що мешканці країни не мали доступу до, наприклад, податкових органів, міграційної служби, та інших установ. Також виникли проблеми і з онлайн-доступом до певних державних послуг, зокрема оплати штрафів і запису на вакцинацію від коронавірусу.

Також аварійні служби не змогли скористатися мережею C2000, яка використовується для зв'язку між співробітниками екстрених служб та диспетчерськими пунктами, до неї, зокрема, під'єднано військову поліцію та берегову охорону. І хоча диспетчерські також були недоступні, проте номер екстреної допомоги 112 залишався доступним.

Теги за темою
Нідерланди
Джерело матеріала
loader
loader