Меган Маркл придумала собі нове заняття
Меган Маркл придумала собі нове заняття

Меган Маркл придумала собі нове заняття

Дружина принца Гаррі вирішила просувати невідомі бренди, користуючись своєю медійною популярністю.

Дружина принца Гаррі Меган Маркл, яка у квітні анонсувала запуск свого лайфстайл-бренду American Riviera Orchard, але досі не запустила його через проблеми з документами, схопилася за нову бізнес-ідею. Тепер вона просуває розкішний бренд сумок Cesta Collective, пише The Telegraf.

Під час нещодавньої поїздки до Колумбії колишня акторка скористалася можливістю продемонструвати свою нову сумочку за $750 від бренду Cesta Collective, у який вона нещодавно інвестувала.

Меган Маркл вигуляла в Колумбії сумочку за $750
Фото: Getty

У бесіді з журналістами Меган розкрила свою стратегію використання "світової уваги" для просування дизайнерів, з якими в неї "справді міцні дружні стосунки", включно з "невеликими, перспективними брендами, які не отримали належної уваги".

"Це одна з найпотужніших речей, які я можу зробити, і це просто надіти, наприклад, сережки", — сказала вона.

У 2020 році герцогиня почала інвестувати в кілька невеликих підприємств, що належать жінкам, і навіть ризикнула заснувати власний бренд American Riviera Orchard, який продаватиме ультрамодні "фруктові олії", "спреди на основі бобових" і "харчові олії та жири". Поки не вирішені проблеми з товарними знаками, вона звернула увагу на Cesta Collective, яка продає гаманці, вручну виткані жінками в Руанді, а потім доопрацьовані в Італії.

Сумка, яка так сподобалася Меган Маркл

Вперше на вироби цього бренду вона натрапила, роблячи покупки в Інтернеті. Дізнавшись, що сумочку, яку вона вибрала, коли фотографувалася з принцом Гаррі, розпродали всього за 11 хвилин, Меган вирішила бути більш підкованою щодо компаній, в які вона інвестувала, і того, що носить на публіці.

"Я витрачаю багато часу, просто гуглячи, вишукуючи бренди. Коли люди шукають щось в Інтернеті або читають щось, я намагаюся знайти нових чудових дизайнерів, особливо в різних країнах", — пояснила вона.

Уперше Маркл взяла білу сумочку за $750 на вечерю з Гаррі 2023 року. Засновники Cesta Ерін Райдер і Кортні Вайнблатт Фашіано розповіли, що після того, як дружина королівської особи з'явилася з цим аксесуаром на публіці, у них різко зросли продажі.

Потім Меган вирішила інвестувати в бренд, щоб допомогти йому зростати. Хоча вона відмовилася розкрити, скільки вона виклала, засновники Cesta повідомили, що це була міноритарна частка.

Річний дохід Cesta становить мільйон доларів, а на виготовлення сумочок йде від чотирьох до семи днів.

Раніше Фокус писав, які образи Меган Маркл підгледіла у принцеси Діани.

Теги за темою
Меган Маркл
Джерело матеріала
Згадувані персони
loader
loader