Картки клієнтів "Привату" ні з того ні з сього "йдуть у мінус", а в банку не можуть назвати чітких причин. Про це свідчить скарга на порталі "Мінфін".
Українка поскаржилася до ПриватБанку, що невдовзі після покупки в магазині її рахунок "пішов у мінус". При цьому вона і припустити не може, через що так могло статися.
"Сьогодні, після оплати в магазині, ліміт на карті Привату був позитивним, але за годину перейшов у мінус. Як це взагалі можливо?", - пише клієнтка.
Звернувшись до служби підтримки банку, жінці дали пояснення, яке ще її сильніше заплутало. Вона зазначила, що являється клієнткою "Привату" довгий час, але з такими сюрпризами стикається вперше.
"Мені пояснюють, що там щось колись, якийсь рахунок було заблоковано, а ось сьогодні розблокувався. А пояснити, який рахунок не можуть чи не хочуть. Користуюсь карткою вже понад 20 років і знаю, що ніколи не могла вийти на ній у мінус, а тут така картина маслом", - обурилася українка.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли особисто зв'язатися з клієнткою, щоб допомогти у вирішенні проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк оновив тарифи на грошові перекази: скільки заплатимо.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує рахунки без попереджень та пояснень: у "чорному списку" може опинитися будь-хто.