Як передає Укрінформ, про це у Фейсбуці повідомив керівник із пасажирських комунікацій АТ «Укрзалізниця» Олександр Шевченко.
“Цього літа залізниця везе 100 000 людей на день, і вже напевно кожен стикався з випадком, коли за бажаним квитком треба було поганятися. Так, ми даємо моніторинг, автовикуп, пересадки, хабові сполучення, обертаємо вагони двічі на добу з максимальним коефіцієнтом ефективності - але це не усуває фундаментальної проблеми. Дефіцит вагонів”, - написав Шевченко.
Він пояснив, що вагони втрачають через бойові дії, ними возять евакуйованих, поранених, пріоритетні організовані групи (насамперед дітей із прифронтових зон), світову дипломатію, а також решту пасажирів.
За його прогнозами, до 2028 року дефіцит вагонів стане критичним.
“Дефіцит вагонів ми відчуваємо вже зараз, а у 2028 році - за наявних темпів вибуття/старіння/знищення - він ризикує стати критичним. Тобто шанс знайти квиток на Львів у вас буде умовно 30%. Моделювання такої собі оптимістичності”, - йдеться у повідомленні.
В УЗ розраховують, що послабити дефіцит дозволить угода із Кореєю, яка дає «зелене світло» на закупівлю ще 20 Інтерсіті.
Шевченко прогнозує, що вже за два роки українці зможуть їздити новими швидкісними потягами.
“Паралельно "Укрзалізниця" вже зараз модернізує своїми силами те, що є, а КВБЗ активно будує 66 нових спальних вагонів, серед яких інклюзивні. І цього має бути більше”, - підсумував посадовець.
Як повідомлялось, через нестачу вагонів Укрзалізниця радить пасажирам планувати подорожі заздалегідь і користуватися її застосунком, де можна оформити моніторинг квитків з автовикупом.
Фото: Укрзалізниця